onsdag 25. november 2009




Se denne nydelige "gamle" boksen jeg fant på apoteket her en dag.
Og det beste med den, var at inni var det nydelige kamfer drops.
Hva er det slags sukker ? spurte min datter og rynket på nesen:-)
Da svarte jeg at det er sånn bestemor sukker, og det er fordi jeg husker
at når vi var små og fikk besøk av min kjære bestemor, hadde hun ALLTID kamfer drops i vesken som hun gladelig delte ut til oss barne barna:-)
Så det vekket et kjært minne da jeg kom over denne:-) Litt artig syntes jeg:-)
Kostet bare 35 kroner:-)

2 kommentarer:

  1. Kjempekoselig blogg du har! Det vekker minner hos meg også. :) Takk.

    Anine

    SvarSlett
  2. For ei skjønn lita eske...koselig med sånne, kamfer er konge !!
    Kos deg med malinga, gleder meg til å se resultatet:))
    Klem

    SvarSlett