tirsdag 15. desember 2009

Baking

Hei hei, i dag har jeg sannelig fått rukket mye syntes jeg.:-)
Dagen startet som vanlig klokka 6 i dag morges,
for på jobb må mann jo:-)
Men i dag var vi ute og koste oss og spiste jule lunsj.
Snill sjef jeg har som tok oss med ut for og ha litt førjuls kos.:-)
Da jeg kom hjem måtte jeg bare hive meg over bakingen,
siden jeg ikke har fått begynt før.
Da ble det bakt både risboller, krumkaker og sjokoladekake.
Det var godt og få begynt bitte lite grann:-)
Ungene har allerede bakt pepperkaker,
så de er veldig happy:-)Her er sjokolade kaken som jeg har
tenkt og ha med på jobb i morgen:-)
Denne "rare" dingsen låner jeg av min mor når jeg lager
krumkaker.Den har hun hatt i mange mange år.
Kan se det på den. Begynner og bli en smule brunsvidd på tuppen.
Men det gjør ingen tingen:-) er jo en tradisjon
og bruke denne nå.
Så det er bare koselig.
Da er det bare og rulle krumkakene rundt denne:-)
Helt kjempe enkelt og det går super fort:-)



Slik ble de ferdige krumkaene.


Dette var lunsjen jeg spiste dag:-)
Var en nydelig hamburgen.
Kunne godt gjort dette hver dag
:-)

Og dessert
ble det jo selfølgelig Nam,nam ,nam........
Nydelig sjokolade foundant med is og bær.
Slår aldri feil dette.
Er alltid godt:-)





2 kommentarer:

  1. Nam nam nam nam nam...Fy det så godt ut.:-)

    Du rakk og henge deg på konkuransen min i siste liten...:-) Ta en titt på bloggen min nå.:-) Ha en fin fin dag:-) Klem Gry

    SvarSlett
  2. mmm - det her så godt ut!
    Jeg har bakt litt nå før jul, men min man har spist dem opp! Så har absolutt ingenting å servere gjester som stikker innom!
    I dag har jeg imidlertid fri og skal til min mormor og bake krumkaker . Fast juletradisjon og kjempehyggelig!

    Så hyggelig med julelunsj på jobben, den hamburgeren så helt nydelig ut!

    Ha en flott onsdag!
    Klem, I

    SvarSlett