søndag 20. desember 2009

Hvite Julestjerner

I dag har jeg vært og kjøpt meg noen
nydelige hvite julestjerner på blomster butikken:-)
Har alltid vært fasinert av julestjerner med glitter på.
De røde er jo nydelige med gull glitter på.
Men siden det er zink og sølv som er tingen nå så går jeg for sølv glitter.
Jeg har vært på en haug av blomster butikker
og spurt om jeg kunne få kjøpe spray lim som de bruker,
men neida, det var jo helt umulig, noen blomster butikker brukte ikke dette selv engang,
så de trodde ikke det gikk ann å få tak i.
Men så lure meg :-)
Jeg tok en tur på hobby butikken på senteret og spurte om de
hadde spray lim som passet for blomster.
Å joda sa damen bak kassen, klart vi har,
og denne kan du bruke på hva du vil.Bare spay ivei og strø på med glitter.
Så denne måtte jeg jo prøve,
og skal si de glitrer fint de hvite stjernene:-)
Under ser dere hvordan sprayen ser ut.





Kjøpte også noen som jeg ikke har tatt glitter på enda:-)
( Heter jo ikke fru Glitter for ingen ting)
Skal ikke se bort ifra at disse
også får seg en runde meg spray og glitter.



Ha en Glitrende Søndag!

2 kommentarer:

  1. Hvite julestjerner med glitter er nyyydelig!!!

    Ønsker deg en riktig god jul og et sprudlende og flott nyttår!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Du kan også blande trelim med vann på sprayflaske :)

    Hilsen en blomsterdame :)

    SvarSlett