fredag 4. desember 2009

Kiste

Denne "gamle" kisten/kassen fant jeg på søpla her en dag.
Og den bare ropte etter meg .
Ta meg med hjem, jeg vil bli hvit:-)
og hvem kunne vel stå imot det? Slik så den ut da den ankom garasjen..........
Så var det bare og begynne og hive
seg rundt og få på den litt grunning:-)
og etter noen strøk med den vannbaserte
malingen denne gangen,
veldig greit forresten tørka himla fort,
så pusset jeg litt på den for å få den litt "slitt " igjen

Og det var jo ikke noe å lure på,
det var jo bare og få den ferdig i en fart
og inn i stuen det bar med den:-)




Og slik ble resultatet:-)


Her er litt av det som har fått plass oppå kista,
må jo bare innrømme det at jeg har fått litt sansen for vinkarafler
av glass som ser litt gameldagse ut:-)



Denne lyse staken var også opprinnelig brun

og den hadde jeg gjemt bort i et skap.
Så etter litt maling og pussing fikk den lov til

og komme frem igjen:-)


Ha en strålende dag alle mine blogg venner der ute:-) Klem





6 kommentarer:

  1. Kjempeflott kasse!

    Likte den faktisk i brunt, men lekker også i hvitt!
    Ha en fin - fin dag,
    klem, I

    SvarSlett
  2. Oj se der du..jammen ble den flott.:-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin den der kassa. Utrolig hvilke skatter som kan dukke opp på søpla
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei og go 2 søndag i advent:) Takk for koselig kommentar inne på bloggen min! Skal si den kista ble fin!! Utrolig hva litt maling og pussing kan gjøre! Klem Linda :)

    SvarSlett
  5. Så flott kista ble og nydelig pyntet. Tror ikke jeg har vært innom siden din før... mye flott du viser. Ønsker deg en riktig fin søndag og advent. Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Så utrolig heldig du har vært som har funnet denne kisten - den ble helt nydelig med litt hvitmaling!

    Ønsker deg en flott adventsuke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett