onsdag 2. desember 2009

Malt kjøkkenskap

Da har jeg endelig fått malt skapet jeg har hatt på kjøkkenet:-)
Dette var et brunt voksbeiset skap som jeg igrunnen
var vanvittig lei av. Men hva gjør det seg vel ikke med noen runder med kosten?
Slik så dette ut før fruen tok penselen fatt.


Etter 1 strøk med grunning, og 3 med matt hvit maling utvendig
og innvendig så ble dette resultatet:-)

Og noen nye knotter som er kjøpt på Annas Rom:-) det gjør susen:-)









Fikk jaggu meg plass til noen interiørblader her også:-)






Ble igrunnen så ganske fornøyd med resultatet, lyst og trivelig.
Så nå er alt bare fryd og gammen i Fru Glitters Hus!


Ha en forsatt strålende kveld alle sammen:-)
Klem






8 kommentarer:

  1. Det ble kjempelekkert!!! :) Lyst og delikat! Gjorde noe lignende med mine brune spisestuemøbler (framskap og skjenk) ganske nylig, og det ble så utrolig mye lettere, det ga interiøret et mye renere og klarer uttrykk, -det ble rett og slett en bedre visuell balanse i rommet som helhet. Skjønner godt at du er fornøyd med resultatet!!

    Ha en fortsatt fin adventstid! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  2. Utrolig fint skapet ble...ja hva skulle vi gjort uten hvitmalingen du....Koselig her inne hos deg.Takk for titten.Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Det ble såååå fint jo!! Skal si det gjør seg med noen strøk m hvitt! Likte kjempegodt knottene også og alt det fine du hadde satt inne i skapet :) Godt arbeid !! Ha en super torsdag! Klemmer fra Linda

    SvarSlett
  4. Vakkert rett og slett- en helt annen stemning med den hvite fargen enn den orginale fargen... :-)

    Ha en vakker desemberdag :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Det ble kjempefint!!! Mye penere syntes jeg. :)

    SvarSlett
  6. Å så fint skapet ble !! Flink du er, og i går satte jammen med jeg også i gang med skapet i ganga mi :) Hvitmaling gjør susen på det meste.

    SvarSlett
  7. Så fint det ble.:-) Bra jobba.:-)

    SvarSlett
  8. Takk alle sammen for de fine kommentarene. Dere er vel skjønne:-) Gleder med til og se resultate på skapet ditt Alma. Klem

    SvarSlett