torsdag 17. desember 2009

Pakker

Å det er vel trivelig med bursdag:-)
Får jo hilsener i øst og vest.
Har hatt en helt topp dag
med nachos til middag ,
kake i lange baner,
vennine besøk og pakker:-)
Dette nydelige zink huset som
jeg har ønsket meg lenge, fikk jeg av mine kjære.
De har skjønt hva det er jeg liker:-)
jeg ble kjempe glad. Det kan henges på veggen,
og det tror jeg nok det skal få lov til og gjøre etterhvert,
må bare finne den perfekte plass:-) Det var pakket inn i dette nydelige papiret:-)
Det er sånn jeg liker,
når det blir lagt litt
arbeid i innpakningen også:-)
Her er et nærbilde av teksten som stod på.
Vet ikke hva det betyr,
men ser det står Noel
mange plasser så det handler
vel om julen ja:-)


Måtte bare vise dere noen bilder til:-)


Fruen er fornøyd:-)


Ha en strålende torsdag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei.:-) Fancy signatur.:-) grattis.:-) Og grattis med dagen...lekkert det sinkhuset...heldig du....:-) Lurer på om det ikke vil dukke opp en gave til med sånt papir hos deg om jeg ikke husker feil.:-)

    Titt innom bloggen min og se konkuransen jeg har bilde med i...link hos meg til de fine bildene man kan stemme på :-) Ha en strålende dag.:-) Enda ikke fått postet pakken til deg, den ligger klar sammen med julekortene:-) Klem Gry

    SvarSlett