torsdag 17. desember 2009

Shopping og pepperkakehus

I dag har fruen hatt seg en aldri
så liten tur på interiørbutikken:-)
Ifølge butikkene skal det ikke lages nye zinkhus
før til neste jul, tidligere laget hun på sommeren også,
men det er det slutt på nå.
Og siden jeg bare måtte da dette zinkuset også,
så var det bare og få bringt det med seg hjem.
Jeg var jo ganske heldig da, de hadde kun to igjen:-)
Nå står det og skinner og brenner så fint som bare det i min stue:-)
Viser dere litt flere bilder av mitt nydelige hus:-))))


Bare litt til. hehe:-)






I kveld har det vært pepperkake hus
som har blitt produsert her i fru glitters hus:-)
Alle tre "kidsa" pyntet med stor iver:-)






Syntes det ble riktig så fint jeg,
der det står og pryder kjøkken benken.




Ha en fin fin fredda alle sammen, vi blogges:-)


2 kommentarer:

  1. Nyddelig hus alle...både det spiselige og de skinnende.:-) I dag har jeg posten pakken til deg.:-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte hus! Begge to...

    Ha en herlig fredag,
    klem, I

    SvarSlett