søndag 3. januar 2010

Nyttårsaften 09

Heisan,
er jo litt vemodig også at julen er over.
Er jo en veldig koselig tid med alt som hører til.
Med kakebaking, pakkeinnkjøp, middagselskaper ,
mange bursdagsfeiringer,
hele 5 stk i slekta:-)
Men i morgen blir julen pakket ned og satt på lagring til neste gang.
Her er noen bilder av hvordan bordet ble dekket på nyttårsaften i Glitterhuset. Endelig er tulipanene kommet i butikken.
elsker de hvite


Ikke plass til mat her nei:-)
til kokkens, (altså herr Glitters) store fortvilelse. hehe


Blir mye hvit ja:-)
Og hjertene som jeg gikk til innkjøp av før jul,
måtte jeg bare bruke om igjen:-)


Etter og ha kikket på den skjønne bloggen til
Thelma Louise
fikk jeg tips om hvordan jeg kunne brette serviettene.
Hadde aldri prøvd dette før,
men ble riktig så fornøyd med det.
Så jeg takker for tipset:-)
Håper alle har hatt en koselig høytid
Ha en strålende søndag alle sammen.

3 kommentarer:

  1. Hej og godt nytt år.:-) Det ble jo riktig så lekkert.:-) Må le...ble ikke plass til maten på bordet hos oss heller, så vi måtte sette den på kjøkkenet...Serivettene ble fine.:-) tulipanene er så vakre...Nå for tiden syntes jeg man får de nesten året rundt , før var det et vårfenomen? Klem Gry

    SvarSlett
  2. Lekkert bord du hadde dekket.
    Skulle gjerne hatt ett kurs i serviett bretting selv, blir mye enkelt og samme her.. Kanskje ett mål i 2010

    SvarSlett
  3. Hej.:-) Så morsomt at du har samme dessertskåler...fra din bestemor.:-) Jeg ante ikke at de heter Britt og her fra Hadeland.:-)vet bare at de er etter min mormor og husker godt hun serverte frukcoctail i de :-) tror ikke jeg har så mange som 8 igjen, også knust noen...Men morro å ha til andre ting enn dessert...fant ikke bilde ditt med blomst i ????
    Klem

    SvarSlett