torsdag 7. januar 2010

Orkidé


Like før jul var jeg og sang på et eldresenter her i byda, beboerne skulle ha julefest sammen med sine kjære. Denne nydelige orkidén fikk jeg etterpå. Den ble plassert i vinduet , og skal si den blomstrer ! Kommer nye vakre blomster på hver dag. Så tusen takk må jeg bare si, den gleder meg hver dag der den står og blomstrer!




Ellers så må jeg si at jeg ikke

skjønner hvorfor bildene la seg sånn, prøvde her en annen dag og å få dette til, men klarte det ikke, men når jeg lastet de opp i dag var det plutselig bare sånn....... Hmmm merkelig. Ikke at det gjorde noe :-)


Noen som har vet hva jeg gjorde "galt" ?


Ha en fin kveld alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Så kjekt at du synger på eldresenteret, det setter helt sikkert de gamle stor pris på! Nydelig orkide du fikk også!

    Vet ikke hvorfor bildene blir slik! Men jeg har fått lastet ned photoscape- et redigeringsprogram som er lettfattelig å bruke! Med den kan du lage collager, og sette sammen bilder etter eget ønske! Det er gratis, men desverre husker jeg ikke i farten hvordan man lastet det ned! Regner med du kan søke på photoscape og følge anvisningene!

    Ha en god natt!
    Klem, I

    SvarSlett
  2. Lekker orkide med alle de blomstene på
    Den må du ha stelt gode med i jula.
    God helg til deg.

    Marianne

    SvarSlett
  3. Fine bilder av skjønn blomst..
    Ønsker deg og dine ei koselig helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Flott orkide!
    Ser ut til at du har grønne fingre!
    God helg til deg!

    PS:Bildene har blitt slik litt med meg også. Noen ganger må jeg fjerne dem og legge dem inn på nytt igjen, for det er litt vanskelig å flytte på dem når man har satt dem inn i innlegget. Men hos meg denne gangen kom det to og to ved siden av hverandre da jeg stilte begge inn på mellomstor og midtstilte dem begge.

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig blomst!Orkideer er så pent,særlig de hvite!Så flott blogg dette var!Har skrollet meg gjennom masse sider,og virkelig kost meg!Masse fin inspirasjon her!Gleder meg til å titte innom igjen!
    Klem,Janne

    SvarSlett