søndag 10. januar 2010

Malt kjøkkenbordet

I helgen har jeg sannelig vært effektiv:-)
Har gått og tenkt leeeenge på at kjøkkenbordet burde bli hvit.
Men som dere sikkert selv også har det,
så er det ikke alltid tiden strekker til på alt det man har lyst til og gjøre.
Men våknet på lørdag og tenkte at det er bare og få hivet seg ned på malingsbutikken
å få i hus noe hvit maling, for det var det tomt for
. Har jo blitt en del som har blitt hvit her i det siste,
Det er nesten så de bare løper til hyllen og henter hvitmaling
når jeg trår over dørstokken i butikken:-) he he.
De lurer vel på ha som skjer med den:-) Så da malingen var kommet i hus, var det jo bare å få satt i gang:-)

Ble et strøk med grunning og to med vanlig maling.



Lyst og fint ble det



Ble riktig så fornøyd meg resultatet!





Litt pynt må jo til:-)




Trives med det lyse.















Her er bordet før det ble svingt malerkosten over:-)










Ha en fin mandag alle sammen!


7 kommentarer:

  1. Stor forandring når en får malt sånn ett bord. Gjort det selv og er kjempefornøyd.
    Tenker du også synes det var deilig, men er jo litt jobb, da.
    Ha en fin mandag

    SvarSlett
  2. KOsleig at du vil følge meg og takk for hilsen:) Bordet ble kjempefint!! Vi malte vårt i påsken i fjor,angrer ikke en dag:) Nå skal jeg kose meg inne hos deg og titte litt mer. Klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Å i heiane å fint det blei ! Du er en ræser med kosten :) Ha en fin mandagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Flotte bilder- og bordet ble kjempefint :-) Jeg er også bestevenn med hvitmaling for tiden ;-)

    Takk for kjekk kommentar inne hos meg- flaskene er sprayet :-)

    Ha en flott kveld videre:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint ble det!!! Til helgen tenker jeg at jeg svinger penselen også - trancherbordet, en krakk og en liten skjenk står for tur... :o)

    Ha en fin kveld og en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Kjempeflott ble det nye bordet! Mye jobb, men vel verdt det;)

    Ha en fin kveld,

    klem, I

    SvarSlett
  7. Så fint bordet ble!!
    Har en sjenk som skulle fått en omgang med kosten...lurer på når det blir???
    Klem Hanne

    SvarSlett