tirsdag 12. januar 2010

Mexicoskap

Da har sannelig malerkosten vært i sving igjen i Glitter huset:-)







Denne gangen var det et lite brunbeiset skap.
Ser noen kaller denne serien for Mexico.
Er ikke sikker på hva den heter,
men det er et skap jeg har hatt i noen år nå.
Tror jeg kjøpte det på en auksjon en gang.
Dette hadde jeg "stuet" vekk på loftet nå siden jeg er inn i min egen lille hvite verden når det gjelder interiør.
Men så tenkte jeg , hvorfor skal ikke du bli hvit??
Joda det ville jo selvfølgelig dette lille skapet:-)
Og med noen nye glass knotter ble jeg riktig så fornøyd med mitt lille prosjekt!

Ha en fin kveld!





8 kommentarer:

  1. Kjempeflott!
    Ser ut som om ditt lille mexico - skap virkelig likte å bli hvitt;)

    Håper du har hatt en flott dag,
    klem, I

    SvarSlett
  2. Det ble skikkelig fint! Utrolig hva noen malingstrøk kan gjøre.

    Ønsker deg en deilig dag!

    Klem fra Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Hvitt funker til det meste altså!!

    Den ble søt!
    Hilsen Liv

    SvarSlett
  4. Takk for koselig helsing:)
    Så lekkert skapet ble!!
    Nå må jeg se å få tak i mere hvitmaling...har en del prosjekter på gang, men venter på at dagene skal bli lengre:)
    Ha en fin kveld, Hanne

    SvarSlett
  5. Takk for det, og i like så..:)
    Skapet gjorde seg veldig godt som hvitt, ja det er heilt sikkert..du er gò -
    Ha en fin torsdag, som snart begynner.
    Klem

    SvarSlett
  6. Det ble fint i hvitt...tøff sokkel som "løfter" skapet litt ekstra.:-)

    SvarSlett
  7. Kjempefin blogg du har :)
    Har lagt deg til som følger..
    har en awards til deg på bloggen min !
    Siv

    SvarSlett
  8. Så fint skapet ble, det er Mexico-serien ja...har et hjørneskap i samme serie som jeg har malt i hvitt og grått, og jeg er kjempefornøyd med det! :) Ha ei super helg! Siren :)

    SvarSlett