søndag 31. januar 2010

Nellik

I dag har det vært en søndag uten at en eneste av familimedlemene
i Glitter huset har hatt noe på programmet:-)
ÅÅÅ det var bare helt nydelig.......
Så i dag bestemte jeg meg for at jeg absolutt ikke skulle utenfor døra .
Syntes det er veldig koselig jeg og sitte inne her og fyre i peisen
og se på at ungene koser seg ute. Minstemann har laget seg skibakke bak huset ,
så der dreiv han og kompisene og hoppet på snow board.
Og det var ikke få ganger de travet oppigjen for å sette utfor.
Tror de koste seg veldig. Mannen måtte jo ha en runde med snø skuffa,
for det er ikke lite det har dalet ned her iløpet av natten.
Ellers har det vært litt bolle baking her i huset, og jeg har fått servert
nydelig torsk av min kjære .
Jeg er egentlig ikke så kjempe begeistret for torsk,
men alle andre syntes det er nydelig, så da må det jo på middagsbordet av og til.
Jeg bruker faktisk ketcup på(til mannens store fortvilelse),
da syntes jeg det smaker riktig så godt:-)
Er det flere som deler min rare sammensetning av torske middag tro?
Måtte bare vise dere noen nydelige kort jeg har fått av
skjønne Hilde Heimdal når jeg har bestilt av henne. Disse lå sammen med pakkene.
Veldig koselig gjort syntes jeg.
Nellikene fant jeg på blomster butikken i nærheten av der jeg bor,
var liksom litt gammeldagse i fargen syntes jeg,
de er gammel rosa og offwite, syntes det er nydelig med
store nelliker når en får de en og en i små vaser.
Nå holder store prinsessa på å steke vafler til oss her:-)
Flink som hun er.
Snakk om en deilig dag gitt!!
Her har det vært høy kose faktor i dag!!

Ha en fin søndags kveld alle sammen!

5 kommentarer:

  1. For en deilig dag du har hatt !! Ikke så verst min heller igrunn, i dag tidlig var heile gjengen å så på "lillegutt" som spilte sin første fotballturnering - Stor stas med medalje og greier:)Og etter det har det vært møøe spising og avslapping her også..Og litt aking, måtte ha litt luft i snøværet !
    Ha en fortsatt strålende kveld i glitterhuset!
    Klem ( veldig fine bilder forresten :))

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en riktig deilig søndag! Personlig spiser jeg ingenting som har levd i sjøen, tåler ikke fiskeenzymet og reagerer til og med på soyasaus hvis det er litt fiskekraft i den. Kjedelig, for det smaker godt!

    Har også vært inne mesteparten av dagen. Holder på å redigere noen gamle bilder som jeg har planer om å lage album av! Mye jobb, i allefall for en litt for stor perfeksjonist;)

    Ha en deilig ny uke,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Hei :)
    1000 takk for den koselige meldingen :)
    Er helt fersk blogger, så ikke alt eg har funnet ut av ennå dessverre....
    har lagt meg til som følger:)
    Våren kom og gikk hos oss også samme dag....
    Nå er det like hvitt igjen som rundt juletider:)
    Men synes det er fantastisk deiligt og friskt...
    Gode klem fra Haugesund :)

    SvarSlett
  4. Hej...høres ut som du hadde en nydelig søndag...

    Stokkrosene er nok egentlig to årig..Men de frør seg jo selv..og kommer igjen og igjen..-) De liker seg ikke i Oslo der jeg bor..så mine har jeg i sverige.:-) litt milderer klima , men i år har det vært beinkaldt der også...blir spennende å se om alt har klart seg i kulda.:-)

    SvarSlett
  5. Det hørtes ut som e nydelig dag :-)

    Klem

    SvarSlett