onsdag 20. januar 2010

Ny sofa

Juhu! Endelig har jeg fått meg to nye hvite 3 seter sofa fra Ikea.
Å det var bare helt vidundelig og bli kvitt den stor svarte "klosse"
som jeg var en smule lei av! (Og så er det bare sånn at at vist det er noe som er begynt og irritere meg , så kan jeg ikke få det ut av hodet, så den hadde det ikke særlig godt hos meg på slutten denne svarte dingsen:-) hehe
Ikke det at den har blitt noe særlig benyttet, for jeg holder meg mest i tv kroken hvor vi har den hvite ektorp vinkel sofaen. Den ble kjøpt inn i høst når vi malte opp stuen.
Og den er bare nydelig og sitte i, så hvorfor ikke ??? da var det bare og bytte ut den svarte også.Så nå tenke jeg at denne gode, myke, bløte, skjønne, sofaen fra Ikea kommer til og bli flittig benyttet her i det Glitterske hjem:-) Har kjøpt inn noe nydelige hvite puter også
( Syntes jeg da)

som jeg tror kan passe inn,
men må først kjøpe ny innmat,
så de kan dere se en annen dag:-)

Okei , her er e liten forsmak.


Er den ikke skjønn?



Dette en den svarte sofaen. Tenkte dere hadde lyst til og ta en titt på denn også:-)

Mannen i huset syntes det var en smule vilt og bytte ut dette som han påstod var favoritt møbelet hans, hehe. men den gikk jeg ikke på nei, for det sier han om det meste . hehe . Litt typisk de fleste menn tror jeg. Men han ble riktig så fornøyd han også da den kom på plass, Han er veldig grei sånn:-)

Så nå bare gleder jeg meg til å kose meg i den nye sofen til helgen med en god bok:-)

Tralalalalal........................








5 kommentarer:

  1. Kjempeflott ble det !!
    jeg har og ektorp og er kjempefornøyd :)
    De mannfolka pleier å gi seg når de ser hvor flott det blir hehe ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Lekkert...gratulere med ny stue;o)
    God helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  3. Så lekkert det ble med de hvite sofaene i forhold til de svarte! Nydelige puter også!

    God helg!

    Klem, Christel

    SvarSlett
  4. Herlig med ny sofa!! :D Jeg vil også ha!!! :D

    SvarSlett
  5. For ett drømmehjem du har!
    Ble enda mer bestemt på at den Ektorp sofaen må inn i huset mitt,hehe!:) Å de lekre dørene dere har inn til kjøkkenet, virkelig drømmehjem!

    SvarSlett