fredag 1. januar 2010

Nyttårs Gave

Mens jeg holdt på og dekke bord og pynte til nyttårsaften ,
ringte det på døren.
Det var en god venninge av meg som kom for å ønkse Godt Nyttår til oss
. Veldig koselig .
Og skjønn som hun er hadde hun med en nyttårs presang til meg. 2 nydelige lys fra Lene Bjerre.
(favorittlys) med servietter som passet til .
Og en pose med noen aldeles nydelige kule sjokolader.

Ble bare så overasket og glad.
Dette var utrolig koselig gjort. Satt veldig pris på det.
Var de ikke bare helt utrolig nydelige?



4 kommentarer:

  1. Hei! Så mkoselig å få nyttårsgave da! Og de fine lysene!!! Vanvittig koselig blogg du har!Fant deg via- via.... og har veldig lyst til å følge deg i 2010 og videre! GODT NYTT ÅR!
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg..
    Herlighet så heldig du var..
    Litt av en gave, men du har nok fortjent det..
    Sees for her kommer jeg innom igjen

    SvarSlett
  3. Herlig nyttårsgave! :) Og så koselig overraskelse! Godt nyttår til deg!

    SvarSlett
  4. Så fin gave..kjempekoselig med sånne overraskelser :)
    Ønsker dere et Riktig Godt Nyttår I Glitterhuset, i dag har jeg ryddet vekk jula - ganske deilig igrunnen.
    Ha en strålende kveld- klem

    SvarSlett