søndag 17. januar 2010

Olivias Hus

Nå har jeg endelig fått tatt turen til Mandal og vært på Olivias Hus.
Hadde hørt mye om denne Interiørbutikken.
Så da måtte jeg jo hen og sjekke :-)
Og det Stemte Det som ble fortalt, det var en nydelig Flott butikk fylt

med masse deilige interiør varer,
samt kafé og kles butikk oppi andre etg..
Ble ikke så mye med hjem denne gangen,
menn kjøpte noen søte sink lykter som det i tilegg var salg på.
Heldig meg :-)











Noen kubbelys Ble det også.


Merker at jeg liker veldig denne Duse grønn Fargen som er kommet. De hadde fått i en del varer også i dette. En av Sommerens farge mente de der bort.















Denne litt "skitne" gammel Rosa Fargen er også lekker syntes jeg, kommer jo ikke så bra frem på bilde, for det er ikke Årets best i test kamera denne damen har nei :-)





Menn lysene syntes jeg gjorde seg sammen med det gråe og hvite. Litt vårslig :-)




5 kommentarer:

  1. Hiesann, du den er ikke blå i bakgrunnen altså, den ble sånn når vi skulle sende den fra det programmet vi lager den i til mailen min skjønner du :)

    Så det er vanlig sort stickers :))

    SvarSlett
  2. Flotte ting...butikken så spennede ut på det du har kjøpt og posen.:-) Mandal er jo verdt et besøk i seg selv.:-) yndlig liten by.:-) Kos deg med det nye.:-)

    SvarSlett
  3. Å, Mandal er så fin. Det ser ut som om de hadde mye bra der!

    Ønsker deg en deilig start på uken!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Ser ut som du har kost deg i Mandal:)'
    Nydelige farger på disse lysene, og så heldig du var som fant disse lyktene på salg.
    Ha en fin kveld,klem Hanne

    SvarSlett
  5. å ja, nydelig butikk der der!! Jeg synes også det er massevis av flotte klær i 2.etg. Absolutt verd et besøk!

    God kveld til deg!
    Klem Kari

    SvarSlett