onsdag 27. januar 2010

Syforening

Ja det ble en super koselig syforening i går.
Mye latter og morro:-)
Etter mye om og men bestemte jeg meg for og gå for noe lettvint mat.
Er jo ikke alltid den tiden strekker til når en kommer hjem fra jobb:-) Men det ble iallefall en kyllingrett. Vet ikke helt om dette har noe navn, men det er kyllinfile
som er kuttet i to og laget et lite snitt i, fyldt med ost og surrert bacon rundt.
Jeg pleier og ta ost over på toppen også. Elsker mye ost på maten.
Så er det en halv time inn i ovnen , på med riskokeren, kutte salat og
koke brokkoli og bearneiase saus. Vips så er alt klart.
Og ikke er det mye og rydde opp etterpå heller:-)
Det ble oreo kake til dessert:-) nammi.....
Tenkte bare jeg ville vise der det ferdig pyntet bordet! Er egentlig super fornøyd.
Var første gangen jeg tok i bruk mine nye stol trekk!
Har en vennine som alltid bestiller alt mulig hos ellos.
Så da tenkte jeg , hvorfor ikke ? kan jo være de har trekk der også, å joda ,
ganske så billig også.:-)
Da jeg skulle ringe inn min bestilling sa den skjønne ekspiditøren
at "du får 20 % på hver pakke du bestiller" Snakk om flaks gitt!
Ha en skjønn torsdag alle der ute!

7 kommentarer:

  1. Den kyllingretten hørtes deilig ut, og et nydelig dekket bord!
    Flotte stoltrekk du fikk kjøpt deg fra ellos.

    Klem,I

    SvarSlett
  2. Koselig.:-) både trekk og mat.:-))

    SvarSlett
  3. Det hørtes ut som en hyggelig stund med jentene! Og deilig mat. Mmm!

    Ønsker deg en solfylt dag!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. åhh ddet hørtes godt ut..
    Bordet ditt var nydelig dekket og trekken flotte.. tenker dere koste dere..

    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Så deilig det hørtes ut...
    Og bordet - en drøm !!! Du kan dekke bord :)
    Er ikke i tvil om at jentene hadde en koselig kveld hos deg !
    Kjempefint med de nye stoltrekkene..
    Ha en kjempefin kveld
    Klem

    SvarSlett
  6. Her var det MYE lekkert og se :)
    Ha en flott kveld :)

    SvarSlett
  7. Hørtes ut som dere hadde en herlig kveld, både med god mat, mye latter og moro... Nydelige stoltrekk du har fått deg!!

    Fredag igjen i morgen - nyyyt helgen !!!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett