torsdag 28. januar 2010

Wall stickers

Da har jeg Endelig fått meg litt skrift på veggen her :-)
Jeg er trofast følger av Hilde Heimdal synd Utrolig skjønne blogg.
Jeg kom jeg over disse nydelige HUN lager!


Dere må bare og få lagt inn en bestilling :-)
Dette ble sendt samme dagen som jeg hadde bestilt det,
og VIPS hadde jeg det hjemme i postkassen min.
Og hva er vel bedre en det?
Tålmodighet er ikke akkurat min sterkeste side når det gjelder Slike ting :-)
Så jeg vil bare takke Hilde Heimdal for en utrolig rask og god service.
Og bloggen hennes er jo bare skjønn og inspirerende.
Er en ivrig følger av den.
Dette velkommen skiltet har jeg satt på en dør i gangen,
Det lyser riktig så Koselig mot oss og Gjestene Når vi annkommer :-)



Falt veldig for dette Home Sweet Home skiltet!



Det Plasserte jeg over døren inn til kjøkkenet.
Syntes det lyste litt opp i stuen jeg. Ble riktig så fornøyd!



Ble litt mye rar skrift her på dette innlegget,
uansett om jeg bytter på noen ord til små bokstaver,
velger maskinen de stor når jeg publiserer innlegget.
hmm merkelig...........
Er jeg heldig er den tilbake på det "normale" i morre :-)
Ha en fin start på helgen alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar