torsdag 11. februar 2010

Bokstaver

Nye bokstave på plass i Glitter huset.
Det er godt det er noe og finne på nå som gradestokken kryper ned på mange minus og jeg ikke liker og være ute:-)
Er jo et vår menneske ,som dere har hørt før:-) Disse bokstavene fant jeg på en hobby butikk,
det er bare noen lette papp biter. De hadde hele alfabetet
så det var bare og velge hvilket ord jeg ville, og da falt det på HOME igjen,
hmmm merkelig, lurer på hva det er med meg og det ordet, hehe
Måtte bare få satt de opp på pianoet med en gang.

Først så malte jeg kantene med hvit, så fikk de en runde med sink sprayen.

Tenkte egentlig jeg skulle pusse litt på kantene så det hvite kom frem, men foreløpig er du bare helt grå.Utrolig greit med disse papp klossene,

det er jo bare og bytte farge når en måtte ønske det:-)

Slik så de ut før de ble sprayet på.



Her er de med litt hvit


Nå er det snart helg dere , og det er jo alldri dumt.
Ha en skjønn torsdags kveld





5 kommentarer:

  1. Flotte bokstaver.
    Har ikke bokstaver jeg, tror rett og slett jeg er litt ute;) Men det er nydelig!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Kjempe flott ble det!!! Home passer jo inn i hele huset og :)

    SvarSlett
  3. Det blei rett og slett veldig fint, ja ..så flink du er..!! Må visst bare få skaffa meg slike skjønner jeg :) Ha en strålende uke-
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Så flotte bokstavene ble da!!
    Kjekt når man kan male dem slik en vil ha det!!
    Koselig blogg du hadde også:)
    Jeg er ny blogger og er mektig imponert over alle de flotte bloggene som er:)
    Har endel å lære på å legge inn ting på min blogg,men håper det er mullig å sette seg inn i selv om man er litt grønn... :)
    Hit vil jeg gjerne igjen så jeg følger deg.:)
    Ha en flott uke!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  5. what a coincidence I am making similar letters from wood. You have a very nice picture in your blog!

    SvarSlett