søndag 14. februar 2010

Boller

Ja i dag var jo den store bolle dage,
er jo litt koselig også da, for uansett hvem en møter på eller snakker med i tlf ,
så er det store spørsmålet..... Har du fått bakt ? har dere spist boller?
Pleier dere og ha boller med eller uten krem?
Ungene våre gleder seg jo veldig til dette.
Her i Glitter huset har vi kost oss med boller i kveld da
alle hadde kommet hjem fra det de hadde på programmet i dag.
Vi bruker og fylle fastelavens bollene med krem og vanilje
krem og strø litt melis over. ÅÅ som vi har kost oss:-)
Her kan dere se et lite bilde av Glitterhus bollene før de ble spist opp:-)

4 kommentarer:

  1. Ååååh.. det så nydelig ut gitt :-) Her ble det ingen boller iår..

    Ha en flott dag videre :-) gode klemmer

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar inne hos meg! :) Herlige boller! :) Her i huset ble det noen boller med bare krem, og noen med krem mikset med hjemmelaget bringebærsyltetøy....den siste ble mest populær ;) Håper du hadde en hyggelig dag i går :) Ha en fin uke! Titter nok innom her igjen :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for koselige kommentarer hos meg! Så deilig med boller.

    Her i huset ble det ikke fastelavensboller, får ta det en annen gang;)

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
    Herlig blogg du har. De bollene skulle jeg gjerne smakt på!!
    Legger meg til som gølger hos deg:)
    Kommer snart innom igjen;)
    Klem

    SvarSlett