fredag 5. februar 2010

Gladkjøkken

Denne uken har jeg vært på noe som heter Gladkjøkkenet med jobb.
Vi har hatt en konkuranse, og da vant den gruppen som jeg var på:-) Gøy!!!
Premien var en kveld på Hotel Norge med opphold på Gladkjøkkenet her i Kristiansand. Det er sånn at vi som deltar lager maten fra bunnen av, så spiser vi den etterpå:-)Vi ble møtt av ei blid og hyggelig jente som hadde laget en nydelig smoothie til oss da vi entret kjøkkenet. Vi fikk utdelt t-shirter og kokke forkle, så vi så jo ganske så proffe ut:-)

4 Retters middagen bestod av :
Parma skinke med melonsalat og urterømme.
Stekt Brosme med beurre blanc og grønnsaker julienne.
Reinsdyrfilet med rødløkskompott,mandelpotetpurre, soppsaus og vårløk.
Balsamicomarinerte jordbær med mascaponekrem.

Dette er bare verdt og ta en tur på, enten med en vennegjeng, syforening eller sammen med kollegaer. 10 stk kan det være på en gang . Dette kan jeg virkelig annbefale dere og prøve!!



Under ser dere noen bilder av den nydelige maten vi disket opp med:-)








4 kommentarer:

  1. Jeg har vært der :-) utrolig gøy å gjøre sammen med kolleger. Deilig mat.
    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Hørtes s deilig ut, ja...Var der også for 14 dager siden-kjempegøy, og blei veeldig mett...prøvde noe av det hjemme sist helg faktisk..Fine bilder du hadde tatt..(det glemte jeg da jeg var der:)) Ha ei fin kommende uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Å så flott mat og bilder--jeg blir nesten målløs av alle de flotte bloggene jeg kommer innom.-

    SvarSlett
  4. oioioi... nå ble jeg rett og slett sulten til tross for at frokosten nettopp er inntatt ;-)
    Så koselig det hørtes ut da :-)

    Bokstavene på den eska er bare vanlige stempel, så har jeg pusset litt over med sandpapir og tatt på drivvedbeis- superlett :-)

    Ha en vakker dag :-) Klemmer

    SvarSlett