mandag 22. februar 2010

Hylle på plass

Har lenge ønsket meg en hylle i stuen, etter og ha kikket rundt her i blogglandia og sett på alle de utrolig flotte bloggene og hjemmene det er der ute, er det mye jeg har lyst på merker jeg:-) Sånn er det jo bare med oss mennesker:-) Hadde bestemt meg at den hyllen jeg skulle ha måtte ha knagger under.Grunnen til det er at jeg husker tilbake til hybel tilværelsen da det var furu som rocket på interiørfronten, da hadde jeg mange furu hyller rundt forbi:-) Så er ikke klar for noe som ligner så veldig på disse enda...... He he vittig å tenke tilbake på, for når denne perioden var over, og hyllene ble tatt ned, så var det med den tanken at dette kommer alldri opp på veggen igjen, å joda, det meste kommer tilbake igjen, bare iform av andre typer matrialer og farger. Sånn er det vel med det meste? Eller hva mener dere?
Kjøpte meg ihvertfall denne skjønne hyllen (syntes nå jeg da) på Gave & Interiørhuset i Søgne .
Gøy med de skuffene , så kan jeg jo bytte litt på om jeg vil ha de på eller om jeg vi ha noe annet inne der i de små hyllene. Gøy!!!!!!
Er ikke helt sikker på hva jeg skal ha på de knaggene enda ,
men finner vel noe etter hvert.
















Kom vel ikke som noen bombe at det var lys som ble plassert oppå her:-)
Elsker alt som har med lys og lysetaker og gjøre:-)
Ønsker dere en forsatt fantastisk tirsdag, selv skal jeg i syforening i kveld
Og det er jo alltid veldig koselig.
Gleder med masse!!!












6 kommentarer:

  1. For en fantastisk skjønn hylle!:)
    Har leita etter noe sånn selv, men ikke hatt like mye flaks som deg til nå,hehe:)
    Kjempefint pynta var den også!
    Godt kjøp;)

    Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig hylle, passet jo perfekt der du har hengt den! Likte så godt at det var småe skuffer på den. Flott du hadde pyntet også. Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  3. Ja, morsomt hvordan moten kommer igjen! Hyllen var uttrolig flott! Digger møbler og ting med skuffer!

    Var aldri med på furubølgen så eier ikke en ting i furu;)

    Ha en herlig kveld,
    klem

    SvarSlett
  4. Å det ble skikkelig lekkert !!
    Det var et funn av ei hylle..så skjønt med de lysestakene på toppen.
    Ha en fin kveld ..natt
    Klem

    SvarSlett
  5. Så flott hylle, og kjempekosleig med alle lysene på:) Mange koselige og inspirerende bilder du viser her på bloggen din. Likte godt den kassen med teksten HOME i et innlegg lengre ned:) koselig at du la igjen et spor av deg inne hos meg slik at jeg fant denne flotte bloggen din:)
    god kveld
    klem:)

    SvarSlett
  6. For en nydelig hylle!! Hvor har du fått tak i den? :-) Bildene dine er så innbydende, skikkelig hjemmekoselig!

    Ha en super helg!

    SvarSlett