onsdag 10. februar 2010

Mandarin kasse


Skal ikke så mye til før det blir litt "lykke" her i glitterhuset:-)
Har hatt litt syke barn her i tidliger i uken, og nå kjenner jeg at det er ho mor som ikke er helt i slaget.Så i kveld har det gått med en god del med varm te for og lindre litt hals onde.
Men hva er vel bedre medisin en og få ferdig noe mann har hatt lyst til og gjøre lenge,
men så er det den derre tiden som ikke alltid er på min side:-)
Regner med dere kjenner til det?


Denne mandarinkassen ble innkjøpt før jul stappet med mange nydelige mandariner.
De er jo spist opp for lenge siden,fikk meg liksom ikke til og hive denne kassen, så jeg malte den hvit og satte den bort og tenkte at denne kan jeg sikkert på brukt ute til sommeren til noen blomster el lignende. var egentlig veldig så fornøyd med det.
Men så var jeg inne på den flotte bloggen som jeg følger til http://atinybitofheaven.blogspot.com/ og hun hadde stemplet på samme type kasse,
ååå det var bare nydelig, Så jeg spurte henne om litt råd hva hun hadde gjort, og hun delte så velvillig ut dette, (takker for det) Så da var det bare og gå til innkjøp av noen bokstav sjablonger og begynne å svampe på litt skrift.


Har jo vært et stort tema på NIB i dag dette med "herming" etter hverandre, og jeg har nok gjort meg opp min lille mening om det jeg også. Jeg syntes at litt av grunnen til at jeg blogger er for å finne inspirasjon av andre bloggerer og vist noen kan finne det hos meg, er det bare veldig hyggelig syntes jeg. Og som noen skriver på kommentarene til NIB, så har vi vel alle hentet litt råd og ideer en eller annen plass.
Deler gjerne med dere vist det er noen som lurer på noe.


Viste ikke helt hva jeg skulle skrive, siden det var første gangen,
valgte jeg noe som ikke var så langt.
Så det ble litt Lykke, og litt home denne gangen.




Hadde lyst til og ha det i grå skrift, siden de var tomme for den fargen,
så mikset jeg litt hvit og sort, var egentlig veldig greit det,


så fikk jeg den fargen jeg ønsket.




Måtte prøve litt forskjellige ting oppi, her er det jo bare fantasien som stopper.
Så denne gangen ble det litt blomster og interiørblader.
Er sikkert litt tøft til og ha ute om sommeren med fleecpledd oppi vil jeg tro.




Trykket på et lite motiv på siden også jeg ,når jeg først var i gang:-)













Slik så kassen ut når den var blitt malt hvit.


Ha en strålende torsdag alle sammen.














3 kommentarer:

  1. Så flott det ble:) Så ideen på Tinybitofheaven sin blogg, syntes det var så kreativt og fint, å det ble din også:)

    Enig i det du skriver om å "kopiere" ting fra blogger, man viser vel frem for å vise hvordan man har det å hva man syntes er fint, å når man velger å vise frem bildene av hjemme som man har skapt selv, syntes jeg det er ett kompliment om noen velger å gjøre det samme egentlig:) helt likt blir det jo skjeldent uansett:)

    SvarSlett
  2. oioioi... så utrolig søt den ble da :-) Din er jo litt større da- så da har den sikkert litt flere bruksmuligheter.. :-)Min rommer små duker for tiden- for som du sier- de kan brukes til alt :-)

    Og jeg syns det er KJEKT når noen finner inspirasjon inne hos meg- er jo litt derfor jeg blogger også fordi jeg har lyst å dele gode og ( og noen ikke fullt så gode) ideer...
    Så TAKK for at DU likte ideen ( som helt sikkert er blitt gjort før).. det er jo hele poenget med blogglandia.. man henter inspirasjon og lager vår egen versjon :-)

    Haen vakker dag videre :-) klemmer

    SvarSlett
  3. Hei hei Fru. Glitter.
    Du så fin mandarinkassen ble helt nydelig, akkurat sånn jeg forestilte meg.
    Skal nok se at det dukker opp noe lignende i "hagestuen" min i løpet av sommeren.
    God bedring!
    Klem klem fra ho i etg over. ;)

    SvarSlett