onsdag 3. februar 2010

Onsdagskveld

Da var det onsdag igjen, Guttene i huset har tatt seg en ski tur i det flotte vinterværet. Vi er så heldige at vi bor ganske nærme ei flott lysløype. De skulle egentlig ha vært på fotball trening, men siden det ikke blir mye rulling av ballen på en snøfylt fotball bane, har de tatt med seg fotball guttene opp i skisporet for og trene litt kondis:-)Jentene i huset har benket seg foran tv, vi venter på favoritt serien Glee. Syntes det er en strålende serie,så har den så mange fine innslag av god sang og musikk. Lett underholdning.

Følger dere med på den?



6 kommentarer:

  1. Nydelige roser du har og koselig blogg, her kommer jeg tilbake! Takk for hyggelig hilsen hos meg :-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  2. Nydelige roser du har! Nei følger ikke med på Glee...

    Kos dere videre i kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Hei hei Snuppa! Utrolig bra blogg du har! Gøy å lese og se bilder av det flotte hjemmet ditt!
    Hilsen You Know Who :-)

    SvarSlett
  4. Hei hei Fru. Glitter
    Veldig koselig blogg, med masse flotte bilder og gode tips til mitt hjem. Du har fått meg helt hekta på dette nå ;). Titter innom siden din hver dag mens jeg er på jobb, for å se oppdateringer i ditt flotte hjem.
    Klem klem fra ho i etg. over ;)

    SvarSlett
  5. Støtte guttene dine mht ski tur er jo sååå deilig.
    Flotte roser du viser..

    SvarSlett
  6. Hei hei..
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min, kjempefin blogg du har - her vil jeg følge med videre og legger meg inn som følger.
    fortsatt god fredagskveld - hilsen Anita S

    SvarSlett