tirsdag 6. april 2010

Pelspledd

Mandag og gårsplassen er full av snø enda....... hmmmm skjønner ikke at ikke dette vil forsvinne snart:-) Men jeg har endelig fått skaffet meg et pels pledd, ikke dumt det i denne kulden.

Har ønsket meg et i veldig lang tid, egentlig i hvit,

men de jeg har funnet er jo ikke ordentlig hvite, de ser veldig gulhvite ut,

syntes nå jeg da.Og det ble liksom helt kræsj til de hvite sofaene.

Men så var jeg på Kid og der lå det et grått et og bare lyste mot meg og hadde lyst til og bli meg meg hjem og varme meg:-)

Egentlig var det tilbud på de brune og de hvite, men så var det vel en hyggelig dame bak disken som sa at siden dette var det siste de hadde igjen i grått,

så skulle jeg få samme rabbaten på dette.

Snakk om å være heldig gitt.

Så tenker nok at dette kommer til og bli brukt flittig i Glitter huset av alle sammen,

det var bare helt utrolig mykt og deilig.

Ha en god og varm mandagskveld alle sammen!















3 kommentarer:

  1. Pelspledd er så herlig!:)
    Har det "hvite" , men er ganske mye gult i det ja, så du sier noe når det gjelder å få kræsj til jeg får min hvite sofa!:S Men får se på det da:)
    Pakk deg godt inn i pleddet du, å ha en strålende kveld:)

    SvarSlett
  2. Å så deilig det så ut !!
    Tenker det skal bli kamp om det ja :)
    Ha en herlig mandagskveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflott pelspledd!

    Ha en fin kveld videre,
    klem,i

    SvarSlett