mandag 1. februar 2010

Skap i Stua

Ja så var det snart tirsdag igjen :-)
Skal si den helgen går rasende fort!
Utenfor snør Det og blåser Det veldig. 18 minus vist gradene da vi kjørte til jobb i dag Morges, OI OI OI Svin Kaldt!
Menn igjen må jeg si at det er jo deilig at det ikke regner,
da hadde vi hatt mange blaute barn gitt.
Hadde lyst til og vise dere et av mine malerprosjekter Jeg hadde i november.
Dette skapet har jeg hatt i noen år nå.
Er egentlig veldig fornøyd med det der det står i stuen.
Kjøpte det til og ha på kjøkkenet i si tid, men det ble det aldri noe av,
for Da vi bestemte oss for å ha peis på kjøkkenet ble det ikke plass til det,
så det fikk sin plass i Stuen:-)
Inni her har jeg hele min samling lys, duker og bordpynt.
Veldig romslig og greit, får plass til mye :-)

Knottene på skuffene Har jeg sprayet med sink sprayen,
skulle egentlig bytte ut Knottene på dørene,
Men så hadde jeg akkurat kjøpt disse søte dekor hjertene hos Anna `s Rom
Så de ble hengt på istedenfor.



Slik så skapet ut før det fikk noen runder med hvit maling.
Ble ganske mange, for akkurat som det var litt voks
på skapet, så når det kom hvitmaling på Ble det litt lyse rosa.
Så det ble et med grunning og tre strøk med vannbasert maling for
å få det hvit og fint :-)
Ble mye mer Trivelig med Det hvite Lyse syntes jeg :-)

Ha en strålende tirdag alle dere skjønne bloggjenter :-)


4 kommentarer:

  1. Hei.
    Utrolig flott blogg og bilder.
    Følger deg videre jeg.

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Takk for hilsen hos meg!! Legger meg til her også jeg! Kjmep fin blogg, så lyst og fint hus du har!! Kjempe fine blomster du viser bilder av på siden... Skjønner nå hvem jeg må spørre om råd når våren og sommeren kommer!!!
    Skapet ble kjempe fint i hvitt!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Tusen takk for fin hilsen i bloggen!:)
    For ett drømmeskap, sånn ønsker jeg meg virkelig nå:)
    Skulle ønske jeg var så flink med blomster som deg også:)
    Følger deg videre, nydelig blogg!

    SvarSlett
  4. Koselig blogg!
    Legger meg som følger, jeg!
    Skapet ble nydelig!!!
    Lurt å spraye knottene med zinkspray!
    Velkommen til min blogg!
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett