onsdag 17. februar 2010

Vaskerom




Ha ha hadde aldri trodd når jeg startet opp som blogger at jeg noen gang kom til og skrive noe om vaske rommet vårt:-) men joda..... her kommer det sannelig et aldri så lite innlegg:-) For i går fikk jeg endelig opp en hylle på vaske rommet til og ha micro bølge ovnen på.
Hadde den tidligere oppe på toppen av tørketrommelen, da den stod oppå vaske maskinen. Men etter vi kjøpte ny både vaske maskin og tørke t før jule tider ble de plassert ved siden av hverandere under min arbeidsbenk, Ble veldig fornøyd med det. Syntes ikke at det er så veldig flott med micro ovn , så på kjøkkenet får den absolutt ikke lov til og være!!!Skjønner foresten godt at ikke vaske maskinene har så veldig lang leve tid nå lenger, for med en fam på 5 , som inneholder 3 som trener håndball både tre og 4 ganger i uken, og et par tennåringsdøtre som mener at tøyet er "skittent" vist vi bare har prøvd det , for så å slenge det i skitten tøy kurven, for det var vist ikke den toppen som skulle bæres i dag....så blir det ganske mye vask til tider. He he må jo bare le litt av dette, for når jeg klager min nød til min mor om dette, får jeg bare et lite "kremt" og så ser hun på meg og sier: Syntes dette ligner veldig på ei som bodde under mitt tak en gang..... He he , skjønner absolutt ikke hvem hun sikter til:-)))
Mellomste gull lurte veldig på hva den M en stod for , og da kom det kjapt fra lille prinsen. M en står for Mammas Rom:-) . He he syntes det var litt morsomt, for det er vel en smule sant ja, ikke mange andre i denne slekten som syntes at det er verdens mest spennende rom!!!!
Ha en flott onsdag alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Du må jo bare kjøpe en HVIT micorbølgeovn! Så passer den vel inn i Glitterhuset??? ;-) På kjøkkenet!? Tji hi
    Hilsen
    You Know Who

    SvarSlett
  2. Den var jo rett og slett supersmart..micron på vaskerommet..-) GOD IDEE...-) vi kastet ut vår for mange år siden..men kanskje en ide å ha på vaskerommet..-)

    SvarSlett
  3. Ja det er absolutt mammas rom, ikke så mange andre som oppholder seg på vaskerommet i lange stunder om gangen;)

    Ha en deilig kveld videre,
    klem,I

    SvarSlett
  4. hehe kjenner meg igjen der, står daglig endel på vaskerommet og plundrer :) Har planer om å gjøre det litt mere koselig på vårt vaskerom til våren:) Kanskje med litt bilder og lyse farger! Stort ønske om også å ha 2 kurver for hvitt og farget tøy som er klar til vask....hehe...glad i organisering:) Ha en super torsdag! Klem Linda

    SvarSlett