onsdag 24. mars 2010

CD inspilling

Heisan

Da må jeg nok bare Legge meg helt flat og innrømme at det er lenge siden jeg har blogget. Men det betyr ikke at jeg ikke har besøkt dere, for det har jeg gjort skjønner du, og det er like koselig hver gang jeg titter innom til dere, for da finner jeg masse inspirasjon. Og det er jo herlig :-)

Grunnen til at jeg ikke har fått blogget på en bitte bitte bitte liten stund, er at jeg har hatt en travel uke, Men det har vært helt fantastiskt :-)
For forige helg var jeg nemmelig i studio og spilte inn CD med et av korene jeg er med i :-) Det var en helg med mye sang og terping og sosialt, og jeg lærte utrolig mye. Er så heldig at jeg har vært i studio et par ganger før og sunget litt, men dette var bare kjempe gøy. CD ble spilt inn i Sandens Studio i Kr. sand og jeg gleder meg masse  til og høre den Fiks ferdig.
Tralalal.

Så har jeg rukket og hatt meg en liten Vinterferie med resten av gjengen i Glitter huset. Og denne gangen bar det til Hovden. Det ble en god lang helg, fra fredag til søndag, så jeg er akkurat kommet meg i hus.

Vi fikk koset oss masse sammen med gode venner, og det er jo bare døds Koselig og være sammen på hyttetur, da får man sannelig ledd mye :-) Det viste seg at det var mange kjentfok på fjellet denne helgen, så Hytten var til tider ganske fullt av folk :-) Gøy, gøy gøy.

Men det beste av alt var jo at jeg fant sannelig et par interiør butikker også på min vei hjem fra Hovden.
Vi hadde et lite stopp i Evje, og der fant jeg disse to tøffe lyktene. :-) Har ikke fått "stasjet" noe på de enda, for jeg tenkte jeg ville ha de ute til sommeren. Kanskje med noen blomster i?. Eller levende lys.? Vi får se hva det blir til, men hadde bare så lyst til og vise dere kuppet mitt :-) Har dere noe tips til hva som blir tøft?

Ble riktig så fornøyd jeg :-)


2 kommentarer:

  1. Så gøy med CD innspilling.

    Kronene var flotte,
    ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. så morro med cd innspilling.:-) fine kroner..mye du kan variere med sikkert...hva med noen små løk i disse påsketider med noe tvinnet mose rundt istedefor potte...er jo så mye fint man kan ha..

    Spent på putene jeg skal sy selv jeg.:-)

    en riktig god påske til deg.:-)

    fra Gry

    SvarSlett