onsdag 10. mars 2010

Kiss skilt

Heisan sveisan. 
Nå begynner endelig snøen og smelte her i sør, og det er bare aldeles nydelig syntes jeg.Merker jeg lengter masse etter vår. Det er jo allerede  lysere kvelder, og det er jo et godt tegn .Tralalala. ja jeg får jo lyst til og synge litt så happy blir jeg over å tenke på den herlige tiden vi går i møte:-)

   På mandag var jeg  en tur på torvet her i Kr.sand og fikk med meg vinterlyd konserten. For et fantastisk tiltak de har satt igang. P4 og Kreftforeningen arrangerer hvert år Vinterlyd, der de ber med seg en rekke av landets beste artister til en turné rundt i Norge til inntekt for Kreftsaken . Krafttak mot kreft heter det. Var masse folk og noen utrolige flotte og flinke artister de hadde fått med. Så når de kommer nær der du bor, anbefaler jeg deg og få dette med deg og støtte den gode saken:-)  
  
 Så over til litt interiør.Har hatt meg en tur på Gave & Interiørhuset i Søgne, og der kom jeg over dette døds tøffe skiltet (syntes nå jeg da) He he dette har jeg hengt på kjøkkenet, så er folk advart:-)  Likte godt den litt rustne looken på det.

Ellers så må jeg bare få si tusen hjertelig takk for alle kommentarene dere legger igjen her, Jeg blir så utrolig glad for hver eneste en. Gøy at dere tar dere tid til dette. Dere er skjønne alle sammen og finner stor glede i å lese bloggene deres.

Må løpe nå skal på et årsmøte, er jo tiden for dette nå, så dette blir ikke det siste nei. hehe
Hade bra så lenge.

3 kommentarer:

  1. Hehehe, flott skilt!
    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. herlig skilt :))
    Jeg har det samme ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. stilig skilt hehe !!

    ja nå vil jeg ha våååår !!! vi har masse snø enda i Froland, men begynner hjelpe seg :)))

    SvarSlett