søndag 28. mars 2010

Påske

Hei :::::: Dere :-)

Jeg Dag Har Jeg vært en tur Utenfor og pyntet litt opp :-) Mannen og Sønnen Her i huset Har ryddet vekk alt graps Som kommer Frem når snøen forsvinner, da ble Det straks litt koseligere Utenfor.

Så matte ha meg en ny Busk på utsiden, og da Fant Jeg denne fine potten til. Hadde egentlig mest lyst på Noe i sink , menn Det hadde de Ikke fått inn Enda, sa Det får Bli En annen gang. Valget av Busk falt på en buksbom, Syntes de ER ganske Så lekre.

Ellers Så Har Jeg vært en tur hos min mor, med Hun hjelper med å sy. Jeg Har kjøpt nye Gardiner til Stuen, Det Blir Ingen forandring, For de ER Hvite Som de Jeg Har, menn tenkte på Det var greit litt skift, for de mA sannelig vaskes ganske Så ofte, Blir Liksom litt gråe i SEG. Skjønner Det godt da, siden Det brennes mengder med starinlys her i Glitter huset om kveldene :-) Men menn Det kommer Jeg Aldri til slutte med, eh jo Så koseligt, Så da får Jeg Heller ta den kipe jobben med Å vaske gardinene, :-)

Ha en fin start på påske uken alle Sammen :-)







Matte jo ha ut en liten kurv med påske Liljer også



7 kommentarer:

  1. Flotte planter utenfor. Gjør seg med litt friske blomster!

    Ha en fin påske du også!
    Klem,I

    SvarSlett
  2. Herlig busk og fine bilder- som alltid !!Kjempekoselig du hadde pynta på trappa !!
    Ønsker deg og dine ei God Påske.
    Klem

    SvarSlett
  3. Deilig å få ryddet og feiet bort litt. Lekker potte og buskbom.
    Ha ei fin påske

    SvarSlett
  4. Så flinke dere har vært :-)

    Ha en god mandag :-) klemmer

    SvarSlett
  5. Alltid deilig å få rydda vekk litt rusk og rask i hagen etter vinteren ! Fine blomster du viser :) Ha en strålende fin påske med dine kjære :) Klem Linda

    SvarSlett
  6. Deilig å få ryddet litt:) fin busk og krukke du har kjøpt, deilig med litt nytt;)
    ønsker deg en finfin påske:)
    klem<3

    SvarSlett
  7. God påske ønsker jeg deg
    sees

    SvarSlett