fredag 26. mars 2010

Påskepynt

Hei på deg.                                                          Da var det sannelig helg igjen, å det er vel bare helt nydelig. Var i skikkelig fredags modus på jobben i dag, mange som begynte på påske ferien i dag.Men ikke denne jenta nei, jeg hadde jo fri 3 dager i forige uke , så jeg trenger ikke fri :-) Er jo deilig med sånne korte uker . Har fått pyntet litt til påske på fatene mine i dag.Er ikke noen stor favoritt av for mye gult, men litt er jo koseligt.  Fikk kjøpt et par av de gammeldagse eggene hos Annas Rom for en tid tilbake, Syntes egentlig nå når jeg tok de frem at de var enda finere en jeg husket, så det var jo gøy:-)
Litt gule avskårne blomster måtte jo til i små vasene.
Er egentlig veldig greit med de vasene,
 blir ikke så kostbart heller å bytte ut de av og til:-)

Fikk "lurt inn den nye kronen min også på det ene fatet.
Valgte noen dus grønne blanke lys isteden for gule ,
 syntes det er koseligt med miks av grønt og gult til påske:-)

Så måtte jeg jo få fram noen Norges glass som jeg har arvet etter min bestemor,
er jo veldig gøy når disse kan brukes til litt av hvert:-)
 Så nå var det påske liljene sine tur til og pryde glasset:-)

 Ønsker dere alle sammen en glitrende helg


2 kommentarer:

  1. Flotte påske bilder hos deg
    ja noen av oss må jo jobbe også..

    Ha ei herlig påske

    SvarSlett
  2. Takk for vårlig inspirasjon og påskekos. Påskeeggene er kjempenydelige!
    Kos deg i påsken! Vi krysser fingerene for penere vær enn vi har nå!Hilsen fra Kjersti

    SvarSlett