tirsdag 2. mars 2010

Redigering?

Heisan dere.

 I dag måtte jeg bare prøve det "nye" redigeringsprogrammet.
Grunnen til det er at jeg kunne tenke meg litt større bilder, som går over hele siden, men uansett hva jeg gjør, blir de ikke større. Hmmm Noen tips? De mottas med stroooor takk:-)Hva er det egentlig dette nye redigeringprogrammet kan som ikke det gamle kan????

Har tjuvstartet litt til påske her, Liker veldig godt når påske liljene ikke er kommet ordentlig frem, da syntes jeg de er så nusselige og små. Er nok ikke så veldig glad i det veldig påske gule, men litt hører jo med.
Ellers har det vært en kjedelig dag her i Glitterhuset, jeg er syk så jeg har ikke gjort noe  som helst annet en å passe på sofaen :-) Noen må jo ha den oppgaven også. :-)
 Vinter ferien er jo igang her nede på Sørlandet, så ungene har allerede lagt seg mange planer for ferien sin. Tror de syntes det er nydelig og ha litt fri fra lekser, og alt av andre ting de går på fast.


Ha en fin fin dag alle sammen:-)

2 kommentarer:

  1. Hei.
    For å få store bilder med det nye red.prog må du utvide bloggen til til flere mgp. Jeg fulgte instruksen til bloggen noepaahjertet og da gikk det supergreit.
    Lykke til

    SvarSlett
  2. så fin den kassen du har påskeliljene i var:)

    klem

    SvarSlett