fredag 5. mars 2010

Tilda Bokser

Hei og hopp alle sammen!  Da var det sannelig fredda igjen og helg:-) Det er jo bare helt fantastisk syntes nå jeg da:-) Nå har vi akkurat sett på norske talenter.
 Må jo si at vi koser oss med programmet, men det er ikke alltid at vi skjønner hvordan domerne stemmer. Vi syntes hun jenta som sang Christina Aquliera bare sang helt nydelig! Og ikke fatter jeg hva de babler om når de sier at hun ikke er best på de høye tonene. Er sikker på at Mr Karslen sitter hjemme og river seg i håret over at de nesten ikke ville ha henne med videre. Men men, nå endte det jo godt da:-) 

Tenkte dere kanskje hadde lyst til og se hva som har ankommet Glitter huset?
 Joda har fått skaffet med noen Tilda bokser. Syntes disse er bare helt nydelige, og når da Panduro hobby vifter med tilbud på de, er det jo bare helt fantastisk!

De to runde boksene var noen jeg har hatt siden i sommer, disse er fra Green Gate, er ganske fæn av disse også .  Den med prikker var vel egentlig litt mere beige i fargen, men etter og ha stått ute i sola i sommer på en hylle ble den litt grønn i fargen. Men men liker den forde jeg.

Oppi her har jeg lagt te som vi har tatt med oss hjem i fra Tyrkia. Alle som har vært i Tyrkia har nok smakt på denne teen, de gir seg jo ikke før en har drukket litt te ja:-) Den smaker veldig godt da, mannen i huset liker den veldig så godt så vi bringer alltid med oss noe hjem. Så drikker vi litt te og drømmer oss tilbake til det gode liv i Tyrkia. 
 7 ganger har vi vært der nå, og det blir så absolutt flere turer :-) Skal ikke stå på meg:-) Er ikke vanskelig der nei:-)
Er det fler som deler min sans for Tyrkia tro??


Nå vil jeg se litt på camp senkveld.

Klem så lenge:-)

10 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bokser.
    Ha en fin helg,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Kjempe fine bokser... Kan ikke si annet enn at jeg ønsker meg!!!!!
    Ha ei god helg!
    Klem Annette

    SvarSlett
  3. Dagene går fort, og det gjør helgen også.:-) snart vår.:-)Søte vårlige bokser.:-)

    Ha en fortsatt fin helg.:-)

    Gry.:-)

    SvarSlett
  4. ELSKER elsker elsker de boksene... sånne MÅ jeg ha rett og slett .-)

    Har aldri vært i tyrkia men er stor fan av tyrkisk te jeg og .-)

    ha en vakker lørdag :-) klemmer

    SvarSlett
  5. Ååå...de boksene er såå fine!! Må anskaffe flere jeg også!

    Og ja...jeg er Tyrkia-fæn jeg også. Har vel vært der 4 ganger...i Alanya vel og merke. Svigers har leilighet der, så det blir nok flere turer etterhvert!

    Ha en koslig helg da!!!

    SvarSlett
  6. Nydelige Tilda bokser du har fått deg! Slike bokser er jo så kjekke til mangt, så man kan nesten ikke få for mange..;o)

    Fortsatt fin helg til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Kjempefint bokser du har kjøpt deg:) vurderte også å kjøpe disse boksene når d var tilbud, men har ikke kommet meg så langt enda.
    jeg fikk en SMS fra tanta min før helgen der hun sa at du var en venninne av henne:)Så artig da:) man kommer virkelig i kontakt med mange folk gjennom denne blogingen:)
    ønsker deg en fortsatt fin uke:)
    klem

    SvarSlett
  8. Hei på deg:)Du er min følger nr.100!!! Gir deg et par ekstra lodd i trekningen:)

    Klem:D

    SvarSlett
  9. Flotte bokser. Koser meg med bloggen din, og har en award inne hos meg på min blogg, så værsågod, det er bare å hente den. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. Sier meg enig med de andre her.. flotte bokser!

    SvarSlett