lørdag 10. april 2010

Eføy

Å for en utrolig nydelig dag det har vært i dag. Snakk om å få oppleve skikkelig vår vær.
Gøy og være ute og både se og høre at de blir liv i gaten igjen.  For det føles som om naboene går i hi vinterstid, så dette er skikkelig trivelig og kan treffes ute igjen. Mange fler en oss som hadde vår opprydning og skulle på søpla med skrot, for der var det nemmelig , ja sånn cirka  25 biler i kø for å komme in. hehe. Ble ikke noe kasting på oss. Neida vi måtte pent nok snu og ta med oss alt rotet hjem igjen Kunne jo ikke bruke lørdagen til og sitte i kø der.
Eller så var jeg oppe tidlig i dag og var på  årets første loppe marked. Har ikke pleid og trøkke ned dørene der før, men nå var jeg klar for og sjekke dette ut. Da jeg og en veninne kom  ned var det jaggu meg lang kø. Vittig, folk var jo helt ville og løp rundt der for å sikre seg noen "skatter". Var ikke noe jeg  spes ting jeg kunne tenke meg, meg kom nå  hjem med et bast fat til 10 kr. He he ikke den dyreste handele . Holder på og male dette nå, dere får snart se bilder, så følg med:-)

Ble et lite bilde av eføyen jeg har i gangen jeg hadde lyst til og dele med dere i dag.

 Ha en strålende helg videre.

2 kommentarer:

  1. Hei ♥

    Utrolig koselig blogg med mange flotte innlegg og bilder ♥ Flotte bilder av gangen din , med flott pynt ♥ Hagen din er bare sååååå flott med dem råflotte blomstrene!!! Du er jammen flink ♥

    Kjempekoselig att du vil delta på min give away og jeg ønsker dej lykke til ♥

    Ønsker dej en herlig søndag ♥

    Klem fra mej ♥

    SvarSlett
  2. flotte bilder:)
    har noe til deg inne hos meg.
    ønsker deg en finfin uke:)
    klem

    SvarSlett