mandag 26. april 2010

Gulljenta♥♥♥

Å det har vel vært en nydelig helg her i Sør.
Lørdagen gikk med til å følge minste mann i huset her på fotbal turnering.
Det ble et par seiere og et par tap. Gøy var det.
Mellomste her i huset har tilbragt helgen på håndball cup. Og det endte med Gull:-)
Så hun var kjempe kry når hun kom hjem med medalje og laget fikk en stoooor pokal ifølge henne. hehe.

Siden været var så fint, fikk vi koset oss ute med litt jobbing i hagen.
Og det liker jo denne fruen♥

Denne sink koppen har jeg bare en av desverre , for når jeg skulle kjøpe den  så var det typisk bare en hvit igjen, kunne også tenkt med noen lyse blå, siden jeg er litt hekta på den fargen nå for tiden, men det hadde de ikke nei. Er ikke sikkert de har de inne lenger, er lenge siden jeg kjøpte den,
Men men får leite litt mere rundt og se om det kan dukke opp noen hvite i noen butikker.

Tenker det blir noe lettvint til middag her i dag, for jeg har lyst til og kose med litt ute i hagen:-)

Ha en skjønn mandag dere.♥♥♥


2 kommentarer:

  1. Hei hei
    Så koselig blogg du har :-) Skjønner godt du ville hatt flere kopper, de er kjempe fine! Jeg håper du finner flere, sjekk alle nettbutikker... det dukker nok opp :-)
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar hos meg..
    Ja det er moro når en endelig får kjøpt ting som har vært på ønskelista ei stund..
    Skoskap anbefales

    ha en herlig dag videre

    SvarSlett