torsdag 8. april 2010

Litt fornying på stue bordet

 
Trosdag igjen , og sannelig snart helg..-) Skal si denne uken gikk fort med bare 4 jobbe dager.
Etter påske pynten var pakket bort, måtte det jo inn noe annet pynt på stue bordet. Den lille esken under glass kuppelen, er kjøpt på spar kjøp for en billig penge . Er jo gøy når en kan komme over slike fine ting på en sånn butikk:-) Var på besøk hos en vennine av meg og hun hadde lagt vaske brikkene til oppvask maskinen oppi her og hadde den på kjøkkenbenken, det var jo veldig lurt:-) 
  Syntes det var koselig og pynte med det gule til påske, men det er sannelig deilig når det er borte også. Her har jeg en hvit nellik oppi krukken, hvit er jo alltid fint.


Ha en fin fin torsdag dere skjønne blogg damer:-)



3 kommentarer:

  1. Så fine bilder!:)
    Akkurat sånn som jeg liker det:)

    Ha en strålende fin Torsdag videre:)

    SvarSlett
  2. Gøy å gjøre "kupp". Kjempefin blogg du har. Jeg har en award til deg på bloggen min.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har...hyggelig at du vil være med i min give-away også. Lykke til i trekningen. Klem fra Maliva

    SvarSlett