fredag 23. april 2010

Loppis funn

Hei alle dere. ♥


Fredag igjen, hva kan vel  være bedre enn det:-) 
 Jeg er ferdig med mitt fate som har fått teksten JOY. Det er bare sånn det er, freddan er en stor glede her i vårt hjem kjære hjem. ♥

Sannelig så har  denne fruen fått vært på et loppemarked i år.
Årets første for min del.
Har egentlig ikke helt vært den store loppis jenta, menn akkurat nå er jeg inne i en periode hvor det faktisk er litt morro.
Er ikke så veldig mange loppe markedet akkurat rundt her jeg bor.
Menn der jeg var, var det utolig mye folk, og der var det vist bare å brøyte seg frem.
 He he, noen tok jo helt av :-)
 Det var ivrig kamp om "skattene"
Dette fatet kom fruen hjem med, til den svimlende sum av 10 kr :-) ♥

Damen bak disken syntes Det var lurt av meg og kjøpe dette, og hun syntes jeg
kulle dra rett hjem og fylle det opp med ny bakte rundstykker :-) 
Det var jo ikke aktuelt , for dette måtte  jo straks få på seg noe maling.
 Og hva er vel bedre en og få det hvit?

Sprayet sidene med hvit og malte tre bunnen med 15 blank vannbasert.

Litt stempling måtte jo selvsagt til. Er jo ikke alltid så kjempe lett og finne ut noe som skal stå på de forskjellige tingene, valget  falt på Joy og Hjem kjære hjem denne gangen. Er jo bare male over igjen vist Jeg vil forandre på dette. Lurt, Ikke sant?

Den gråe fargen er en som jeg har blandet litt tidligere og har brukt.
Hadde spart litt på et lite glass, sa det var jo enkelt og greit og ta det frem igjen.


Ha en Fantastisk Helg da Dere. ♥




















1 kommentar:

  1. Takk og lov for spraybokser :)Hva skulle vi gjort uten dem??
    Lekkert ble brettet.
    Ha en fin søndag i Glitterhuset
    Klem

    SvarSlett