onsdag 28. april 2010

Min beste venn.

Ja Jeg kaller den faktisk for "min beste venn "





Spay Boksen.

Har litt kluss med skriften  i dag. Så Det Jeg hadde skrevet, måtte Jeg Slette. Ordene forandrer SEG igjen. Hmmm
Menn denne ideen om å. .. .. spraye flasker Har Jeg Lant av en liten bit av himmelen. Hun Har en skjønn og inspirerende blogg: Titt Inn til. http://atinybitofheaven.blogspot.com/Så tusen takk til deg Som satte meg på denne gode ideen.

blir et super kort innlegg i dag. Tar Det igjen en dag alt ER ok med programmet :-)
















 



Ha en strålende kveld alle Sammen.


2 kommentarer:

  1. De flaskene der var en fantastisk god ide. kan hende jeg adopterer ideen - men da linker jeg selvsagt til deg!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fint! Ikke så mye som skal til..
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett