onsdag 21. april 2010

Nymalt Trapp

Hadde en super duper kveld i syforening i går. veldig koselig å treffe de skjønne menneskene igjen ♥
Vi fikk servert en nydelig taco kylling rett jeg ikke hadde smakt før. Og en fantastisk kake.
 Og som jeg sa i går, bordet var som alltid dekket veldig flott.

Det som er så koselig med å treffe disse jentene er at det er ikke alle som har daglig kontakt,
 så vi har jo masse masse og prate om når vi treffes.

Da har endelig trappa blitt malt her i Glitter huset, juhu ♥

Når vi bygde huset for snart 9 år siden var det så veldig poppis med hvit og beiset trapp. Og jeg heiv meg jo selsvsagt på den bølgen da:-) Har egentlig vært riktig så fornøyd med den i disse årene , men nå som det er kun det hvite som gjelder i min verden, så måtte jo denne også bli hvit:-)

Etter år med mange barne leker som har blitt dratt opp og ned utallige ganger i denne trappen, så var den jo blitt en smule hakkete også.

Så her gjorde Glitter mannen og sønnen er super jobb med og pusse den med maskinen.
Men det vare noen ganske så dype hakk også her, så de sparklet han så fint igjen.

Så da var det bare for meg og svinge kosten:-)

Malte rekverket og spilene med 80 blank vannbasert, og trinnene med 40 blank gulv maling.
4 strøk måtte til for at fruen ble fornøyd.

Merker jo at alt bøss syntes jo på det hvite nå, men det spiller ingen rolle, nå var jeg bare kjempe klar for helhvitt♥ Så da får moppen bare frem litt oftere.

Ble kjempe fornøyd med resultatet ♥

Tenkte dere hadde lyst til og se resultatet, så det ble litt mange bilder ja.:-)

















Slik så den ut før kosten ble svingt






6 kommentarer:

  1. Velidig lekkert. Har selv hatt hvit trapp i 15 år nå og kjempetrives med den...selv om støvsugeren må frem nesten daglig

    SvarSlett
  2. Det ble kjempe lekkert:) vi har en trehvit trapp ned til kjelleren å den skal bli hvit, men syns den pusejobben er forferdelig kjedelig så det går ikke så fort i svingene:)

    SvarSlett
  3. Kanon lekkert! Jeg liker hvite trapper. :)
    Veldig koselige bilder.

    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem Anine

    SvarSlett
  4. Det blei jo fantastisk fint..så god du er!!
    Lekkert!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Glittersnuppa.
    Takk for i går . Alltid kjempekos i forening :o)
    Trappa blei kjempelekker.
    Klem klem

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så utrolig fin blogg du har og et vakkert hjem med mange lekre detaljer :)

    Jeg legger meg til som følger slik at jeg kan titte innom litt oftere ♥

    Trappa ble lekker!!

    Ha en flott dag
    Klem fra Janne

    SvarSlett