mandag 5. april 2010

Oliventre♥

Heisan alle sammen, og vel overstått påske:-)

Ja da var det sannelig påsken over for denne gangen, gjør egentlig ingen tingen, for da er vi hakket nærmere sommeren. og som dere vet så er det jo den tiden jeg digger .

Har lenge ønsker meg et olinventre til og pryde trappen til Glitterhuset. Har sett dette litt rundt forbi i div blader og andre blogger, og jeg må si at jeg syntes det er et stilig lite tre:-)
Butikkene har ikke akkurat bugnet av disse i vinter, men nå var de på plass, og da ble det dette flotte som ble med hjem til oss. Foreløpig står det inne, er jo litt redd for frosten enda, så får bare håpe at det holder seg til jeg kan ta det ut:-)


Var det ikke flott? Gleder meg til det skal pryde trappen :-)
Ha en flott tirsdag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Hei, vennen :)
    Nydelig Oliventre...sånn må jeg jo få skaffet meg !!Skulle bare ønske jeg hadde like grønne fingre som deg,.. jeg tar jo livet av alt som spirer og gror..til og med Alberts karse...:(
    Ønsker deg ei fin uke(eller 1/2 uke-er jo snart helg igjen:)
    klem

    SvarSlett
  2. kjempe flott oliventre:) Jeg har også lyst på, men kan ikke huske å ha sett noe slikt her oppe i nord før, men i år må jeg nok forhøre meg litt rundt på blomsterbutikkene;)
    ha e n fortsatt fin uke.. ikke lenge til helg nå:)
    klem

    SvarSlett