fredag 2. april 2010

Sangoppdrag

Heisan , da har jeg byttet om til gammelt redigerings program for å se om det kan hjelpe litt på det problemet jeg har med at teksten forandrer seg. Må jo si at jeg var begynt og like det nye bedre og bedre, men ble jo litt snålt når jeg kom inn og skulle se på bloggen så stod det feks vertskap der jeg hadde skrevet vert, hehe ble noen rare tekster. Men men nå prøver jeg dette litt og ser .....

Jeg har vært og synget litt igjen jeg, på en bursdags fest . Og så skjønne som de er så fikk jeg med meg hjem denne flotte kurven med påske liljer og dette porselen egget stappet med godiser, til barna i glitter huset store glede:-)
Dette litt gameldagse påske egget syntes jeg er litt koseligt. Denne utrolige flotte fine nydelige påske pynten kom min lille sønn hjem med til påske.
denne har han laget på skolen, Jeg ble bare så utrolig glad, syntes den er aldeles nydelig der en står. Og tenk hvor mye arbeid som den lille gutten min har lagt ned i dette:-) ble skikkelig glad jeg. Var den ikke skjønn?

Ellers har vi hatt en "sofa" dag her i glitter huset, vi var ute en tur i går kveld og svingte oss litt, og da kjente vi i dag at vi måtte la rocke foten få hvile seg litt :-) Så i kveld har vi koset oss med hjemmelaget våruller og nå er det film tid.
Ha en forsatt fin påske!



1 kommentar:

  1. Hei på deg fru Glitter, koselig at du fant bloggen min da, alltid koselig med nye som titter innom meg. Jammen har du en koselig blogg du også og hagen din ser bare helt fantastiks vakker ut. Må nok ta meg en nærmere kikk ser jeg.
    Ønsker den en strålende påskeaften!

    SvarSlett