tirsdag 13. april 2010

Sink krakk


Heisan ,nydelig dag i dag også, det er jo bare skjønt. Er jo bare utrolig deilig og komme hjem fra jobb når det fremdeles er lyst og fint ute. Ungene kan sykle til skolen og det spirer og gror rundt forbi i bedene:-)

Jeg viste dere jo mitt nye oliven tre ( som jeg er så stolt av) , men jeg har fått kjøpt meg en sink krakk også på blomster butikken, utrolig hvor mye gøy det er og få kjøpt på blomsterbutikkene . Ikke bare blomster der nå nei:-) foreløpig står den trygt og godt inne, og treet får lufte seg litt i sola på dagtid. Men tenkte jeg skulle ha den også på trappa i sommer. he he kanskje det må en utvidelse av ute trappa til , så mye jeg har tenkt  til å ha der. Vi får se da hva det blir til. Gleder meg hvertfall hver gang solen skinner og utelivet kan nytes. Glitter mannen er i full gang med sitt uteprosjekt, til fruens store glede. Kommer  litt bilder etterhvert:-)
Håper dere alle koser dere i det fine været( hverfall på Sørlandet)

Ha en strålende tirsdag.



8 kommentarer:

  1. Oliventre er bare sååå fint:)

    Kjempefin krakk !! nydelig bilde :)))

    SvarSlett
  2. Kjempefin krakk. Det ble veldig fint sammen med treet ved siden av.

    SvarSlett
  3. Hei, takk for koselig hilsen hos meg,og så koselig at du vil følge meg videre =) Stolene er kjøpt på Ikea;) Så fin krakk og oliven tre,ja man finner masse rart på blomsterbutikken.

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  4. Flere som har fått fin krakk ja, lekkert i gangen din. Tusen takk for hilsen, fin blogg du har!!
    Anette:-)

    SvarSlett
  5. Det er bare såå fint med oliven tre
    har planer om å skaffe meg et jeg også.
    ønsker deg en fin fredag
    klem anita s

    SvarSlett
  6. flott tre og nydelige bilder.:-) En god og vårlig helg ønskes deg.:-)

    SvarSlett
  7. Kos deg i det fine været!!
    Hilsen Liv

    SvarSlett