onsdag 7. april 2010

Vi elsker.......

Vi elsker ikke mennesker fordi de er vakre, de er vakre fordi vi elsker dem:-)

Er det ikke nydelig?
 Har fått opp et nytt vegg ord her i kveld:-) Dette har jeg bestilt hos den kjempe flinke damen Hilde Heimdal blogg.  Syntes dette var et vakkert ord, og så kunne det bestilles i lyse grått, og det hadde jeg hatt lyst på lenge. Følte det ble litt hardt med sort, så denne passet meg perfekt. Det som er så gøy hos Hilde er at hun sender ordren med en gang en bestiller, og det er jo kjempe gøy. Er ikke mange dagene så er varene her, og det liker jeg:-)

Vist dere ser innlegget under her med pelspleddet, og syntes det var en smule kjent, så stemmer det:-) he he Jeg var inne og kikket på listen over innlegg, og da var dette plutselig ikke publisert, så når jeg gjorde det, la det seg med dagens dato, siden jeg prøver igjen med det nye redigerings programmet:-) Jeg er ikke alltid bestis med denne dataen , hehe.
Så det er langt ifra snø her nå, heldigvis. Vi koser oss og venter på masse nydelig fint vår vær her i sør.
Ha en flott onsdag alle sammen.


5 kommentarer:

  1. Virkelig vakre ord. Og det passet nydelig på veggen hos deg.
    Ha en strålende dag..ser ut som vi kan få noe finvær de nærmeste dagene.

    SvarSlett
  2. Nydelige ord! Og veldig pent på veggen :-)
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Kjempe fint!! Lurer på å kjøpe meg noen ord av Hilde, jeg vant just ett og sannelig gav det mer smak....
    Heldigvis at snøen ikke er her mer....
    Ha ei fortsatt fin uke!
    Klem Annette

    SvarSlett
  4. kjempeflotte ord, og så fint i grått:)
    klem

    SvarSlett
  5. Hei hei :-)
    Det ligger en award til deg fra meg - hos meg :-)
    Klem klem

    SvarSlett