torsdag 6. mai 2010

Dronningen

Da var det tid for å lufte pelargoniane litt på dag tid ♥
Elsker denne lyse rosa Dronning Ingrid.

Syntes den er utrolig vakker der den står i og lyser i en lekker lyse rosa farge.
He he men nå skal det være sagt at jeg ikke liker røde blomster i det hele tatt, så alt som er rosa nyanser syntes jeg er vakkert

Nå begynner det og ta form på prosjektet utenfor, i går ble det plantet hekk. Er jo bare kjempe gøy med alt som kommer på plass. Skal se om jeg ikke snart får tatt noen bilder og vise dere.

I ettermiddag blir det nok ikke det helt store ute jobbe livet, i kveld er det tid for sang øvelse, men saster på å få en liten tur ut i hagen først. Mannen og sønnen skal på Start kamp . Så det er bare og heie på Start alle sammen:-)

Ha en fin torsdag så lenge .

















5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder,vakker blomst

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder.

    jeg er også veldig gla i dronningen ♥ Men er ikke så flink til å holde den... men prøver iår igjen :)

    Ha en flott kveld og heia START!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann, er bare innom deg for å ønske deg ei fin uke :) Kjempeskjønne bilder
    Klem

    SvarSlett
  4. Elsker Dronning Ingrid jeg også og har en stor en i vinduet i spisestua. Vet at den hadde blitt mye tettere å finere hvis jeg hadde klippet den ned, men jeg har ikke hjerte til det nå som den er full av blomster;)

    Det var en nydelig blogg og ett lekkert hjem du har, tror ikke jeg har vært her før jeg, men nå legger jeg deg iallefall inn på blogglisten min for hit må jeg jo komme igjen;)

    Takk for koselig hilsen også og skriften på kassen har jeg malt:)

    Ha en flott dag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder :)
    Velkommen til give away hos meg :)
    Trude :)

    SvarSlett