mandag 3. mai 2010

Heldige meg♥

Heisan dere.

For en nydelig helg det har vært her i sør.

Vi har jobbet ute i helgen både mannen og jeg. Må jo si at at det er Glitter mannen som har jobbet mest ja. Han har jobbet som en helt med og legge bellegnings stein . Ble  dødsfint syntes jeg, er så fornøyd:-)
Bilder kommer snart.

Jeg har fått pyntet litt på en sink balje jeg kjøpte i høst på salg.

Denne flotte wallsticeren har jeg vært så utrolig heldig og vunnet hos Hilde Heimdal.
Damen som tryller frem de mest lekreste wallsticker du kan tenke deg ♥
Så tusen hjertelig takk til deg Hilde for denne skjønne teksten som betyr HÅP .
Jeg ble utrolig fornøyd. .

Dere kan besøke Hilde Heimdal på denne adressen http://hildeheimdal.blogspot.com/

Oppi pakken fra Hilde kom det en ekstra wall sticker snill som hun er,
 Og den gleder jeg meg til og få opp.
Kommer bilde når den er på plass.

Utrolig gøy med denne skriften her, kan jo brukes til absolutt alt ♥


 








3 kommentarer:

  1. Så lekkert det var med stickers på potta!! Nydelig!

    Jeg var og heldig å vant en stickers inne hos Hilde, den kom i posten idag ♥ Gleder meg til å få den opp!!

    Ha en solfylt dag!!

    Klem fra Janne på øya

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!

    Ja det er bare å spørre om det er noe du lurer på, du vet hvor du finner meg :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.

    Så vakre blomster du viser. ;o)

    Takk for at du var med på min give away, bedre lykke neste gang. ;o))

    Ha en fin dag.
    Klem Simone :o)

    SvarSlett