onsdag 12. mai 2010

Krakk

Da har maler kosten vært litt i sving igjen i Glitter huset.
Og er det noe jeg liker så er det jo det:-)
Så inne på en nettbutikk en kjempe fin krakk.
 Men selfølgelig så kostet denne " lille saken" den nette sum av 400 kr.
 Nå skal det være sagt at krakken på nettet var nydelig på bilde og jeg veldig gjerne kunne hatt den.
Men så kom jeg på denne krakken som egentlig har blitt brukt av guttene i huset når de har spilt playstation. Da her de plassert rattet til bil spillet oppå denne.

He he men neida. er den min:-)

Den fikk et strøk grunning og to med vanlig vannbasert hvit maling.
Så sjabbet jeg den litt
Så var det frem med sjablongene mine og stemplet litt skrift på.
Og vips så fikk jeg min egen versjon av en krakk.
Ble jo ikke helt samme som den på nettet, men den duger denne også.
Og det beste var jo at dette var det jo ingen utlegg med:-)

Tenkte den kunne få plass ute i sommer sammen med sommer blomstene


 














Slik så den ut før. litt trist og trefarget:-)



9 kommentarer:

  1. Den ble jo lekker!!!

    Stilig med litt slitte kanter og ikke minst de lekre sjablongene :)

    God helg ♥

    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Dette var en flott makeover;) Krakken ble kjempefin. Har ett par slike krakker jeg også som jeg har malt, kjøpt på ikea for 59,- kr tror jeg. Det er betraktlig bedre sum enn 400:)

    Du lurte på løkkeskriften på overskriftene mine, oppskriften finner du her: http://siljeskrypinn4.blogspot.com/2010/04/test.html på den flotte bloggen til Silje. Hun gir flere bloggtips:)

    Ha en fin langhelg!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  3. Herlig..tøff ble den.:-))

    sommeren har vel kommet til sørlandet også nå...nyt uken du også.:-)

    SvarSlett
  4. Takk skal du ha..en fin uke til deg også.:-)

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Tusen takk for besøket og hyggelig kommentar på bloggen min.
    Så mange fine ting du har laget,ble veldig imponert.
    Ønsker deg en super fin uke
    Heidi

    SvarSlett
  6. Den ble kjempe stilig! Likte veldig godt måten du la opp sjablongene på:D

    SvarSlett
  7. Takker for hyggelige ord på bloggen min. Den krakken ble jo bare så flott, fint med det sjablongene. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  8. Heihei:D

    Koslig blogg du har:D Krakken var helt nydelig:) Kjempesøt!

    SvarSlett