tirsdag 8. juni 2010

Home & Cottage

Heisan

I dag er det før titting på Home & Cottage for bloggere, knall gøy. Denne butikken har jeg virkelig gledet meg til skulle komme til Kristiansand, men typisk så skulle dette falle på en dag som jeg er opptatt med både skoleavslutning for sønnen og prøver til en sang oppsett jeg skal være med i til helgen.
Men men skal nok snart ta turen ut til  butikken:-)

Oliven treet har jeg jo vist dere før, men nå har jeg pyntet det litt med hvite pynte steiner fra Plantasjen.
Foreløpig så er det enda grønt og fint, sådet er jo gøy.

Ha en skjønn tirsdag alle sammen.



2 kommentarer:

  1. Så bra med home&cottage butikk så nært. Kunne brukt mange penger det ja:)
    ønsker deg en super helg:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig vakkert da :) :) spennende med slike ting som ikke alle har :)

    Godt og se at noen andre også har VM-dager hjemme hos seg ;) thihi,,

    ¨Ha en god dag kjære du :) gode klemmer

    SvarSlett