torsdag 3. juni 2010

Uheldig

Heisan,

nå er det jammen meg lenge siden jeg har hatt tid til og fått blogget noe her.
har jo selvfølgelig rukket og lese de faste bloggene, og noen nye .

Grunnen til at det har blitt lite fra denne kanten er at min skjønne lille gutt på 9 år var så uheldig og brekke armen da han spilte fotball kamp. Det resulterte i 2 døgn på syke huset med operasjon og gips i 4-6 uker.
De opererte inn to bolter som skulle holde armen i sammen.
Stakkars lille gull, det var noen tøffe døgn med store smerter, men nå begynner han og bli "vant" til gipsen, så nå er det full fart heldigvis.

Har ikke fått gjort så mye på ute fronten enda, men har fått kjøpt meg et nytt velkommen stativ som jeg har plantet hvite lobelia og rosa surfina oppi.
Denne har jeg satt på trappa som en liten velkomst når vi kommer hjem:-)

ellers har det kommet full sommer her på Sørlandet, å det lier vi:-)

Ha en strålende dag.


3 kommentarer:

  1. Stakkar, kan ikke være godt å brekke armen:( Å så to døgn på sykehuset da. Bra han er bedre:)

    Full sommer... kan tenke meg det er deilig:) her regner og regner det:(

    Fine sommerbilder du viser:)
    klem

    SvarSlett
  2. Stakkars lille gutt! Det hørtes ikke godt ut. Skjønner godt at det var vondt. Håper han er bedre nå og at armen heler som den skal.

    Nå nydelig du har pyntet ved inngangspartiet ditt! Veldig delikat og innbydende! Her er det ikke vanskelig å føle seg velkommen! Du har virkelig sansen. :o)

    Ønsker deg en nydelig tirsdag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Off da.. Stakkars lille gutten..

    Flotte bilder du viser :)
    Så du bor i Søgne du .. Jeg bor i nabobygda, Sogndalen, så da er vi nesten naboer ;)
    Det blir ikke noe av bloggtreffet. var så få som kunne, så da utsetter vi det til en annen gang.. Det ble bestemt i full fart uten å tenke på alle de som jobber og tidspunktet var jo heller dårlig, det og...;)

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett