søndag 4. juli 2010

Almas Hus

Hei dere.

Ja det har vært en nyelig solrik helg her på Sørlandet, men plutselig så skiftet det og det ble veldig vindig og begynte og blåse noe forferdelig.Skikkelig høstaktig følte jeg det ble. Får bare håpe at det ikke vedvarer.
Det er nemelig bare 5 jobbe dager til så skal vi ha ferie alle sammen her i Glitter huset.
Ohlala som vi gleder oss:-)

Men jeg fikk meg vel en hyggelig overaskelse i helga. Damen bak den flotte bloggen Almas Hus hadde en spørre runde om hva vi syntes hun skulle gjøre med et nydelig bord hun skulle pusse opp. Og da valgte hun min ide. Tror nok hun hadde funnet ut dette av seg selv, for denne dama kan dette med og få alt hun holder på med til og bli vakkert:-) det er av henne jeg har lært mange gode oppusings triks og hun som viste meg mønsteret til bestemor teppet som jeg hekler. Så egentlig var det jeg som skulle gitt henne en gave. Men snill som hun er kom hun her på fredag med den skjønneste gaven i verden til meg,
Jeg ble skikkelig glad. Tusen Takk skjønne du.

Her er noen bilde av den flotte gaven, et tøft skilt i grønn nyanser som det er skrevet HOPE på, og noen nydelige servietter fra Green Gate.
Var det ikke lekkert?  Har allerede funnet en utmerket plass til skiltet.
 Så igjen tusen takk snuppa











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar