torsdag 8. juli 2010

Ferdig Stige

Heisan,

regnet øser ned her på Sørlandet i dag, Kipt for de som hadde tenkt til og kose seg litt ute i dag, men tror det var veldig nødvendig for de tørre skogene og bedene.
Er jo en smule skummelt  med alle de skog brannene som har vært i det siste.
Litt vanne hjelp ovenifra er jo også bra ibland:-) Det er jo bare lov til og vanne annen hver dag nå,

Ellers har jeg ferdig med stige prosjektet mitt. Åååååå jeg ble bare så fornøyd.
Det var jo den som dere så på det forige innlegget som jeg var så heldig å få av en vi kjenner.

Støvete og skitten var den jo, men skrubbet den bare litt og så var det igang med grunningen.
3 strøk med matt maling fikk den etterpå,

Har pusset den litt for å få frem det litt slitte, kommer nok ikke så godt frem på bildet med ble riktig så bra syntes nå jeg da.


Litt pynt måtte jo til, så da falt valget på et fugle hus kjøpt hos den franske landstil for en stund siden.
Lykta er ny innkjøpt og kommer fra Home & Cottage og kostet bare 29 kr. (et lite skup spør du meg)
Båndet som jeg har bindt fast lyten med hører egentlig til fugle buret, men det var litt for stort til å henge mellom trinnen, så jeg flyttet det bare over.

Teppet er fra en senge tøy butikk her i byen, har ikke peiling på hva den heter, Hadde aldri sett den før . Den lå ikke midt i gå gaten så det er ikke så ofte jeg går den veien. Men kommer nok til og kikke litt i den en annen dag.

Ha en skjønn torsdag alle sammen.











1 kommentar:

  1. Takk for i går!!Stigen ble jo kjempefin, du er god og du får tingene unna i en rasende fart:) Blir inspirert av å ta tueren innom deg, det er helt sikkert.
    Var jo det perfekte malevær i dag, så jeg har fått svingt kosten litt her.
    Ha en strålende torsdagskveld
    Klem

    SvarSlett