tirsdag 6. juli 2010

Nytt prosjekt

Juhu !
Har lenge ønsket meg en tre stige som jeg kan ha utenfor hos meg.
Koster jo litt for disse tre tingene da, så mannen sa : det er jo bare noen enkle pinner som er snekret sammen, så det kan jeg lage. Veldig snilt spør du meg, men så var vi hos et venne par her en dag i helga, og da så jeg at det var noen trinn litt lenger inne i garasjen utenfor der vi stod.
Og tøff som jeg er spurte jeg jo: Hva er det for noe? En stige????
Å ja da, ganske riktig , det var det.
Ja vil du ha den ? sa eieren til meg, den har stått der i 3 år nå og samlet støv, har ikke brukt for den. så bare ta den du.  Snilllllll spør du meg , og kjempe glad ble jeg,
Så nå er jeg den lykkelige eier av denne stigen som jeg selvfølgelig skal male hvit og shabbe litt tenkte jeg:-)
Ideen med og ha en stige stående fikk jeg hos blogg damen Almas Hus, hun med alle de gode ideene:-) Etter det har jeg sett flere der ute  i blogglandia som har det, så jeg hiver meg på den trenden:-)

Kommer snart bilder av den fine stigen i en " ny" utgave.


2 kommentarer:

  1. Koselig prosjekt det der da:)

    SvarSlett
  2. Så koooselig! Jeg har faktiskt kjøpt meg stige i dag-den er også kjempefin!

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!

    Klem!

    SvarSlett